Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego Soan Nature Health

  1. Postanowienia ogólne.
  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Soan Nature Health, dostępnego pod adresem www.soannaturehealth.pl.
  2. Sklep internetowy prowadzony jest przez Soan Investment sp. z o.o., z siedzibą w Gruszczyn, ul. Wyspiańskiego 10, 62-006 Gruszczyn, wpisaną do KRS pod numerem 0000810572, NIP: 7773355039, REGON: 384699152.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a Sklepem. Akceptacja regulaminu jest niezbędna do złożenia zamówienia w Sklepie.
  4. Sklep internetowy oferuje sprzedaż suplementów diety oraz świadczenie usług elektronicznych.
  5. Sklep działa w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00.
  1. Produkty i Usługi Elektroniczne.
  1. Produkty: Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, oryginalnie zapakowane i wolne od wad.
    • Informacje o produktach dostępne są na stronach sklepu, w tym ich opis, skład oraz cena.
  2. Usługi Elektroniczne: Sklep internetowy świadczy następujące bezpłatne usługi drogą elektroniczną:
    • Formularz kontaktowy: umożliwia Klientom kontakt ze Sklepem.
    • Newsletter: umożliwia Klientom otrzymywanie informacji o nowościach, promocjach i innych treściach marketingowych.
    • Konto Klienta: umożliwia Klientom dostęp do historii zamówień, śledzenie statusu zamówienia oraz aktualizację danych osobowych.
    • Usługi te są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

III. Składanie zamówień.

  1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. W celu złożenia zamówienia, Klient wybiera interesujący go produkt, dodaje go do koszyka i wypełnia formularz zamówienia.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia drogą elektroniczną.
  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sklep.
  1. Płatności.
  1. Sklep akceptuje płatności przelewem bankowym, kartą kredytową/debetową oraz inne dostępne formy płatności wymienione na stronie sklepu.
  2. Ceny produktów są podane w walucie polskiej i zawierają podatek VAT.
  3. Płatność za zamówienie powinna być dokonana w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
  1. Dostawa.
  1. Dostawa produktów realizowana jest na terenie Polski.
  2. Koszty dostawy są określone na stronie sklepu i są dodawane do zamówienia w momencie jego składania.
  3. Termin realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działań firmy kurierskiej.
  1. Zwroty i reklamacje.
  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
  2. Zwrot produktu możliwy jest tylko wtedy, gdy produkt jest w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony i nieużywany.
  3. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  4. Dane do wysyłki zwracanego towaru klient otrzyma po przesłaniu na adres info@soannaturehealth.pl informacji o zamiarze dokonania zwrotu.
  5. Reklamacje dotyczące produktów oraz usług elektronicznych należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres info@soannaturehealth.pl. Sklep rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od ich zgłoszenia.
  6.  

VII. Ochrona danych osobowych, RODO i Newsletter.

  1. Administrator Danych: Administratorem danych osobowych Klientów jest Soan Investment sp. z o.o., z siedzibą w Gruszczyn, ul. Wyspiańskiego 10, 62-006 Gruszczyn.
  2. Podstawa Przetwarzania Danych:
    • Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
    • Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówień, prowadzenia działań marketingowych (w tym wysyłki newslettera) oraz obsługi reklamacji.
    • Podstawą prawną przetwarzania danych jest konieczność realizacji umowy sprzedaży oraz uzasadniony interes administratora (marketing bezpośredni).
  3. Zbieranie Danych:
    • Podczas składania zamówienia, Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych, w tym zapisanie się do newslettera.
    • Klient ma prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  4. Prawa Klientów:
    • Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
    • Klient ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.
    • Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
  5. Odbiorcy Danych.
    • Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom trzecim wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (np. firmom kurierskim) lub na podstawie odrębnych przepisów prawa.
    • Dane nie są przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  6. Okres Przechowywania Danych.
    • Dane osobowe przetwarzane na podstawie umowy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.
    • Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane do momentu jej wycofania.
  7. Newsletter.
    • Adresy e-mail Klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera, będą przechowywane i przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji handlowych i marketingowych.
    • Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji newslettera poprzez kliknięcie w link rezygnacji zawarty w każdej wiadomości lub kontaktując się bezpośrednio ze sklepem.

VIII. Zasady dotyczące opinii i recenzji klientów.

  1. Klienci mogą dodawać opinie o produktach dostępnych w Sklepie.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do moderowania lub usuwania opinii, które są niezgodne z regulaminem, zawierają treści obraźliwe, wprowadzają w błąd lub naruszają prawa osób trzecich.
  3. Opinie powinny odzwierciedlać rzeczywiste doświadczenia związane z zakupionymi produktami.
  1. Polityka cookies.
  1. Sklep stosuje pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika w celu dostosowywania treści strony do preferencji użytkownika, analizowania ruchu na stronie oraz prowadzenia działań marketingowych.
  2. Użytkownik może zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce internetowej, w tym je blokować lub usuwać.
  1. Zasady dotyczące konta użytkownika.
  1. Klient ma możliwość założenia konta użytkownika w Sklepie, które umożliwia dostęp do historii zamówień, śledzenie statusu zamówienia oraz aktualizację danych osobowych.
  2. Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia swojego konta (login, hasło) i nieudostępniania ich osobom trzecim.
  1. Postanowienia końcowe.
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.08.2024r i obowiązuje na czas nieokreślony.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  4. Wszelkie spory wynikłe z umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem a Klientem będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
Szukaj